Veelgestelde vragen

CONTACT

Nofruit bv
Industrieweg 3D
5262 GJ Vught

Telefoon: 073- 65 77 883 (bereikbaar tot 22 uur)
email: hallo@nofruit.nl
Facebook: messenger

Openingstijden: We zijn maandag t/m vrijdag aanwezig tussen ongeveer 9.00 en 17.00 uur.
Langskomen in de showroom? Leuk! Neem even contact op en we plannen een afspraak in.

Nog wat saaie, maar soms handige gegevens:

KVK 57232067
BTW NL 852493332 B01

Bankrekening gegevens:
IBAN NL46 RABO 0123 1359 74
BIC RABONL2U

Zakelijk bestellen? Dat kan. We kunnen een zakelijk account voor je maken. Mail je gegevens naar nofruit en we maken een account voor je waarmee je je bestelling(en) kunt beheren en je facturen kunt inzien.

De levertermijn is afhankelijk van het product dat je bestelt. Tafels en tuinkisten duren vaak iets langer dan kussens en onze MATE-stoel. Check voor actuele levertijden de productpagina

Bij ons kun je betalen in een beveiligde omgeving met iDeal, MisterCash (bancontact), PayPal of je kunt de factuur betalen via online bankieren bij je bank. Onder rembours (contant aan de chauffeur) betalen bij aflevering is ook mogelijk. Dit heeft een meerprijs van €10,- Als je hebt aangegeven dat je je kussens bij ons komt ophalen, dan kun je ook contant betalen. Helaas bieden we op dit moment nog geen pinbetaling.

Geen stress! Waarschijnlijk kunnen we je bestelling gewoon nog terug vinden. Bel (073-6577883) of mail ons even. Dan kunnen we je bestelling verder voor je afronden.

De verzendkosten zijn per product anders. Bij kussens nemen wij boven de € 300,- de verzendkosten voor onze rekening. Bij onze andere producten is het trasnport vaak meer specifiek maatwerk.  Houdt rekening met kosten tussen 0 en €75,- voor grotere producten. 

Wil je van te voren weten wat de kosten zijn? Stuur gewoon even een mail

Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW. 

Als je bestelde artikelen klaar zijn laten we dit via email aan je weten. We stellen dan een afleverdag aan je voor. Op de dag zelf krijg je nog een track&trace van de vervoerder. Mocht dit niet uitkomen kun je ons bellen of mailen, dan spreken we iets anders af. De levering gaat via TransMission en in principe moet er voor ontvangst getekend worden. Dit mag eventueel ook door b.v. de buren gedaan worden hoor. Mocht je niet thuis zijn op het moment van leveren, dan krijg je van de chauffeur een “niet-thuiskaartje” in de bus. Op dat kaartje staat het telefoonnummer van het dichtstbijzijnde TransMission depot, zodat je zelf een nieuwe afspraak kan maken.

Bestellen is heel simpel. 

Je kan de verschillende ontwerptools doorlopen, producten hier ontwerpen en in je winkelmandje plaatsen. Van hieruit kan je eenvoudig de bestelling afronden. Je geeft je adresgegevens, email en eventueel je telefoonnummer op. Ook bestaat de mogelijkheid om een account aan te maken. Hiermee kan je de status van je bestelling online volgen. Na de samenvatting kan je kiezen voor verschillende betaalmethodes.

Mocht bovenstaande toch niet lukken, kan je altijd een email sturen naar hallo@nofruit.nl

Nou en of! We kunnen in onze showroom diverse kussens laten zien (dus de stof, vulling en afwerking kun je zien, uitproberen en testen). Ook hebben we de MATE staan en enkele tafels. Er staat ook een loungestoel XXLounge van Woodmakers. De tuinkisten hebben we niet in de showroom staan.

Onze showroom zit op de Industrieweg 3d te  Vught. Graag even een afspraak maken, dan zorgen we dat iemand je goed kan helpen! Een afspraak maken kan per mail naar info@nofruit.nl, of telefonisch op 073-6577883

Ja! Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Kijk anders ook eens bij onze GERUSTSTELLENDVOORJOU garanties. Daar stellen we je helemaal gerust over wat we je allemaal bieden.

Zelfs cadeaubonnen maken we op maat :-). Dus voor elk bedrag en gepersonaliseerd :-) Stuur ons een mail met het gewenste bedrag en voor wie (of voor welke gelegenheid) en dan maken we een gezellige bon. Die sturen we per post of per mail. Wat jij wil. Je krijgt dan een factuur om de bon te betalen. Na ontvangst van de betaling is de bon actief

Goede vraag. Je bestelling wordt meestal speciaal voor jou op maat gemaakt. In dat geval kun je je bestelling dus niet retourneren. Maar omdat we willen dat je blij wordt van je bestelling denken we graag met je mee over een (letterlijk) passende oplossing. Neem daarvoor even telefonisch (073-6577883) of per mail contact met ons op. Als je een voorraad-artikel hebt besteld, dan is ruilen of retourneren wel mogelijk. Wel binnen 14 dagen. Lees hier meer.

Dat is apart, de site past zich automatisch aan het formaat van je apparaat aan. Al is het natuurlijk fijner om de afbeeldingen op laptop of desktop te bekijken.

Stuur je ons een mailtje of bel je ons even op 073-6577883? Dan denken we mee (en kunnen we de site nóg verder verbeteren). 

Dankjewel alvast!

He, dat is balen.

Is onze vervoerder TransMission niet geweest op de in de "track&trace" aangegeven tijd?
Erg vervelend, maar houd een kleine marge aan voor files, verkeerslichten en pauzes....De track&trace tijd wordt dan wel ge-updated.

Heb je de bel niet gehoord of was je onverwacht niet thuis? De bezorger laat in de meeste gevallen een niet-thuis-kaartje achter in je brievenbus. Hierop staat een telefoonnummer waarmee je zelf een nieuwe bezorg-afspraak kunt maken. In veel gevallen probeert de chauffeur ook bij je buren te bezorgen. 

Als je op een Waddeneiland of in België woont, dan kan het zijn dat levering op de afgesproken dag niet lukt, dan wordt de eerstvolgende werkdag bezorgd.

Is je pakket niet compleet geleverd? Alles uitgepakt en zak leeggeschud? Bel of mail ons meteen even, dan kijken we na wat er aan de hand is!

Niet blij met ons of onze producten of service? Het kan natuurlijk dat je ondanks al onze liefde en aandacht toch een klacht over ons hebt... En daar balen we écht net zo van als jij.


Uiteraard is het ons streven om je een perfect product af te leveren. Omdat het om maatwerkproducten gaat en we hier met "live" mensen werken is er altijd een kans dat iets niet helemaal geleverd is volgens jouw (opgegeven) wensen. Geen probleem. Stuur gewoon even een mailtje naar  info@nofruit.nl (het liefst met foto's) en we zullen binnen een dag een inhoudelijke reactie geven hoe we het gaan oplossen voor je. En uiteraard is  even bellen op 073-6577883 ook een makkelijke manier om ons te bereiken.

Komen we er samen niet uit? (wat we ons niet voor kunnen stellen hoor). Dat kan je altijd contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel via de website:  www.sgc.nl

Je kunt ook je klacht indienen bij de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Nou en of, hele mooie kussens zelfs! Je vind ze op deze site

We hebben oneindig veel kussens gemaakt. We hebben verschillende voorbeelden staan op onze inspiratie-pagina, op Facebook en Instagram. En natuurlijk op Pinterest

Dat kan sowieso bij onze showroom in Vught, maar onze kussens liggen ook op veel terrassen in Nederland en Belgie. Dus lekker bij jou in de buurt even proefzitten (of proeven en zitten)? Hierbij per provincie een lekker adresje, maar er zijn er veel meer. Mail ons maar even en je krijgt een tip op maat!

De MATE wordt standaard gemaakt van onbehandeld berkenmultiplex van 18 mm. Daarnaast is er ook een variant met een witte HPL toplaag geperst op berkenmultiplex. Die kun je dus ook lekker buiten zetten!

De MATE is er eigenlijk in 1 model. Er zijn wel 2 maten (éénpersoons en loveseat). Daarnaast is de MATE ook als heerlijke schommelstoel te bestellen.Je kunt kiezen uit 2 materiaal-uitvoeringen (berken-mulitplex met of zonder witte HPL laag)

Start hier met ontwerpen

Eigenlijk willen we de vraag aan jóu stellen: Hoe wil je dat jouw tafel eruit ziet? We kunnen je tafel helemaal naar jouw wens maken. Dus hoogte, afmeting, poten, kleur...niets is te gek. Heb je bijvoorbeeld  inspiratiefoto's van Pinterest of Instagram? Of heb je juist iets in je hoofd wat je nog nooit ergens hebt gezien? Nog beter! Mail je wensen naar ons en we mailen je een offerte.

Dit hangt af van aantal factoren. Waar je woont in Nederland of België en of er op de begane grond bezorgd kan worden bijvoorbeeld. Ook kun je er voor kiezen om de kist door handige mensen te laten monteren. Niet dat je dat niet zelf zou kunnen, maar wel erg fijn ;-) Voor een prijsopgave kun je ons een mail sturen (info@nofruit.nl) 

Voor een indicatie. De kosten liggen meestal tussen de 20 en 60 euro.

ja, de kisten zijn waterdicht. Als je de deksel dicht doet tenminste ;-). Dat is flauw. Je kunt vergelijken met een schuurtje. Dus regenwater-dicht.

Via formulier geef je of de binnen of de buitenmaten op.

link naar formulier

Hangt er vanaf, meestal zet je ze zelf in elkaar. Eenvoudig met een tekening, maar je kunt het ook laten doen. Dat kost € 125,00

"Waarom heten jullie eigenlijk Nofruit?" Die vraag komt minstens één keer per week voorbij. En daar zijn we blij mee. Dus waarom heten we zo? Nou, …onder andere daarom dus…

Tot 2012 heetten we LoungeCreator. Niks mis mee, maar we zochten een naam die ons niet zou beperken in wat we ‘doen’ als bedrijf. Als Nofruit, kunnen we van alles ontwerpen en maken. Zo lang het dus maar geen fruit is.

Bovendien wilden we een naam die lekker blijft hangen en niet doorsnee is. Een naam die is zoals wij zijn: “een beetje gek”. We willen met onze naam Nofruit zorgen voor een lach op je gezicht. Of in ieder geval een vraagteken ;-)

Wie weet! Misschien zitten we op jou te wachten en weten we het zelf niet eens :-). We zijn een klein, groeiend, creatief bedrijf en we geven talent graag de ruimte. Dat groeiend nemen sommigen van ons overigens wel erg letterlijk, dus voorlopig veel sla in de lunchpauze!

Mail waarom wij jóu nog missen in ons team naar sabine@nofruit.nl

Op dit moment hebben we al één openstaande vacature;
software engineer (medior of senior). een "mooie dingen bouwer" noemen we jou.

Functie: (minimaal medior) Software engineer
Uren: 32-40 uur
Locatie: Vught
We zoeken iemand die verder wil bouwen aan ons online platform. Durf jij te experimenteren met nieuwe technologieën? En kun jij onze functionele vragen vertalen naar logische en gebruiksvriendelijke oplossingen? (afhankelijk van de vragensteller zijn dat erg eenvoudige tot complexe vragen). Dan hebben wij jouw droombaan! 
Jouw werk bestaat uit de optimalisatie van onze front- en backend, maar ook het bouwen van volledige nieuwe toepassingen en koppelingen met andere systemen en pakketten (boekhouding, 3d tool, marketing automation, etc.). Genoeg kansen en technische uitdagingen dus!
Functie:
  • Functionele ontwerpen vertalen naar technisch ontwerpen
  • Het verder ontwikkelen, meedenken en onderhouden van de customized backoffice web applicatie door middel van front-end (HTML, Javascript) en back-end (PHP) technologieën. Het systeem draait op symfony framework
  • Onderhouden van testomgevingen
  • Experimenteren met nieuwe technologieën
  • Samenwerken met 1 andere programmeur in huis en met extern bureau
Profiel:
  • Een afgeronde HBO opleiding (Informatica, Software Engineering)
  • Drie tot vijf  jaar werkervaring als software engineer
  • MVC ervaring (Symfony en Laravel is een plus)
  • Object georiënteerd kunnen denken
  • Durven experimenteren met nieuwe technologieën
  • Je bent een gestructureerd type
  • Spreekt engels
Ons aanbod:
  • Zelfstandigheid, meedenken en eigen inbreng wordt enorm gewaardeerd
  • Goed salaris
  • Een leuk team collega’s
  • Meegroeien met en in de organisatie (incl  Pensioen regeling
  • Thuiswerk(dag) in overleg mogelijk
  • Flexibele werktijden (oa. parttime mogelijk)
  • Laptop
  • Opleidingsmogelijkheden
Interesse? Stuur je CV en eventuele voorbeeldcode naar lennaert@nofruit.nl. We zijn heel benieuwd!