Klachten
Wat als je een klacht hebt?
Uiteraard is het ons streven om je een perfect product af te leveren. Omdat het om maatwerk producten gaat is er altijd een kans dat iets niet helemaal geleverd is volgens jouw (opgegeven) wensen.
Ben je niet tevreden of heb je een klacht? Geen probleem. Stuur gewoon even een mailtje naar info@nofruit.nl (het liefst met foto's) en we zullen binnen een dag reactie geven hoe we het gaan oplossen voor je.
Komen we er samen niet uit? (wat we ons niet voor kunnen stellen hoor). Dat kan je altijd contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel via de website: www.sgc.nl
Tevens kunt je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform
Écht persoonlijke aandacht
Simpel gezegd: We zijn er om jou te helpen de beste keuze te maken. Klinkt leuk? Het is echt waar ook! Lees onze reviews maar eens.
What else?
- Uitgebreide ordercontrole
- Gegarandeerde levertijden
- Niet goed, dan maken we het goed
Reviews
We werden keurig op de hoogte gehouden via de mail, we zijn super blij met onze kussens!
We gebruiken cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren. Voor meer informatie of het wijzigen van instellen kijk je naar ons cookiebeleid.